.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد.... رقابت احتمالی سعید محمد و محمد باقر قالیباف در اردوگاه اصولگرایان
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد....(ادامه)
 امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.» شهيد عبدالوهاب قاسمي پيرو ولايت و همراه بهشتي(يادداشت)
امام خامنه اي درباره سخنراني هاي پرشور انقلابي ايشان عليه رژيم پهلوي در مشهد مي فرمايند: «فرياد جوش و خروش آقاي قاسمي در مدرسه سليمان خان مشهد هنوز در گوشم است.»(ادامه)
پیام دبیر انجمن مازندرانی های مقیم مرکز بمناسبت 14 آبان روز مازندران(يادداشت)
(ادامه)
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!.... تنش‌ها و اختلافات بر سر انتخابات ۹۸ اوج می‌گیرد
این روزها جبهه اصولگرایی چنان سرخوش و مطمئن از پیروزی خود در انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی، بدون هر گونه راه دادن واهمه به خود، اشخاص و جریان‌های باسابقه حاضر در محور اصولگرایی را از خود می‌رانند. حتی علی لاریجانی!....(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه جشن پایان بی سوادی در برخی از شهرهای مازندران در اسفند سال 88 برگزار گردید اما امروز بعد از گذشت تقریبا یک دهه از آن روزها زمزمه هایی مبنی بر افزایش آمار بیسوادی در استان شنیده می شود که ...... افزایش نرخ بی سوادی در مازندران 10 سال پس از ریشه کن شدن بی سوادی !
شمال نیوز : اگرچه جشن پایان بی سوادی در برخی از شهرهای مازندران در اسفند سال 88 برگزار گردید اما امروز بعد از گذشت تقریبا یک دهه از آن روزها زمزمه هایی مبنی بر افزایش آمار بیسوادی در استان شنیده می شود که ......(ادامه)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد. نقدی بر نامه سرگشاده ۳۰۰ نفر از فعالین دانشجویی سابق/افسران مدعی انقلاب که نه عمار و نه مالک بودند!(يادداشت)
نامه سرگشاده موسوم به ۳۰۰ فعال سابق دانشجویی خطاب به امام خامنه‌ای، علاوه بر هم‌زمانی آن با بیانیه نهضت مرتد موسوم به آزادی، بر نسخه اصلی براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی در موج سوم مبتنی بر طراحی میز گفتگوی ملی توسط دکتر میثاق پارسا (استاد جامعه‌شناسی مستقر در آمریکا) و همکاری اندیشکده وودرو ویلسون انطباق کامل دارد.(ادامه)
ماموریت استاندار به رییس دانشگاه مازندران
اسلامی استاندار مازندران طی ابلاغی به دكتر خلاق میرنیا، رییس دانشگاه مازندران ماموریت داد تا نسبت به تشكیل اتاق فكر توسعه و تعالی استان با محوریت دانشگاه مازندران اقدام کند. (ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه  سرگشاده ای.... حمایت تشکل های صنفی ، صنعت و معدن مازندران از شریعتمداری
شمال نیوز : در پی معرفی محمد شریعتمداری ، از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت ، تشكل ها و انجمن هاي خصوصي بخش صنعت،معدن و تجارت استان مازندران با ارسال نامه سرگشاده ای....(ادامه)
 سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تا احزاب بزرگ و فراگیر دست به کادرسازی نزنند ما نمی‌توانیم چهره‌های جدید برای ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس معرفی کنیم. احمدی‌نژاد تخلفات‌ زیادی دارد/ امیدواریم ناطق برگردد/ احساس شرم به‌خاطر سلفی نمایندگان
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: تا احزاب بزرگ و فراگیر دست به کادرسازی نزنند ما نمی‌توانیم چهره‌های جدید برای ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس معرفی کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد .... تشكيل كميته ویژه براي رصد فعاليت مديران در مازندران...!
شمال نیوز : به جرات باید گفت؛ در طول 4سال گذشته شهروندان استان همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مند و از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسند بودند و انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد ....(ادامه)
ایمان و اسلام باوری، قرآن شناسی و سنت شناسی، عدالت محوری و تقوا مداری، توانایی بدنی و دشمن شناسی، زهد و ساده زیستی، و صداقت و مدیریت مكتبی، از اصلی ترین شرایط رئیس جمهور صالح در نظام اسلامی است.
دوازده نکته قرآنی پیرامون انتخابات(ديدگاه)
ایمان و اسلام باوری، قرآن شناسی و سنت شناسی، عدالت محوری و تقوا مداری، توانایی بدنی و دشمن شناسی، زهد و ساده زیستی، و صداقت و مدیریت مكتبی، از اصلی ترین شرایط رئیس جمهور صالح در نظام اسلامی است. (ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
پيام تسليت رئيس خانه صنعت ، معدن و تجارت ايران به مناسبت در گذشت مرحوم هندويي
سيد عبدالوهاب سهل آبادي در پيامي درگذشت شادروان داريوش هندويي رئيس فقيد خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران را تسليت گفت. (ادامه)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است...

16 آذر و رسالت امروز جنبش دانشجويي انقلابي(يادداشت)
به دليل ضعف تشكل‌هاي سياسي در كشور و عدم نهادينه شدن آنها، ‌عرصه دانشگاه‌ها همواره به عنوان يكي از ظرفيت‌هاي اساسي براي تحركات جريان‌هاي سياسي كشور و يارگيري از ميان دانشجويان مطرح بوده است... (ادامه)
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد. حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
با مشاركت جدي و مسئولانه همه دستگاه ها و تشكل هاي عضو كارگروه، غرفه مازندران در اين جشنواره ممتاز و نمونه گردد.(ادامه)
حضور قدرتمند مازندران در جشنواره ملي فناوري ايراني-كسب و كار ايراني
(ادامه)
مشوق هزار میلیاردی برای توسعه صادرات مرکبات و کیوی
هزار ميليارد ريال مشوق صادراتی برای توسعه صادرات مركبات وكيوی مازندران اختصاص یافت. (ادامه)
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد..... نگاهي به كارنامه استاندارمازندران و چند سوال مهم!
شمال نیوز: شهروندان استان که همواره از روزمرگی و بی برنامگی مدیران دستگاههای اجرایی استان گلایه مندند از انفعال استاندار مازندران بسيارناخرسندندو انتظار اقدامات عملگرایانه تری از نماينده دولت تدبيرواميد در فرآيند ايجاد تحولات بنيادين در استان از جمله ارزیابی مستمرکارنامه مدیران استان و حذف مدیران ناکارآمد.....(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی گفت: اینکه عده ای تصور کنند تا زمانی که مردان هستند زنان نمی‌تواند فرماندار یک شهر یا استاندار و نمایندهٔ یک استان باشد ، در حقیقت جفایی متحجرانه در حق زنان فرهیخته جامعه است..... تمرکز خط تبلیغاتی برخی کاندیدا بر مدار فریب سیاسی زنان
شمال نیوز : دکتر زمانی گفت: اینکه عده ای تصور کنند تا زمانی که مردان هستند زنان نمی‌تواند فرماندار یک شهر یا استاندار و نمایندهٔ یک استان باشد ، در حقیقت جفایی متحجرانه در حق زنان فرهیخته جامعه است.....(ادامه)
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری» تصریح کرد:آنهاییکه خود را کاندیدای نسل جوان معرفی می کردند و  با شعار جوانگرایی و با رای جوانان به مجلس رفته اند ،اینک گزارش دهند برای حل مشکلات جوانان چه کرده اند؟ .... بهره برداری ابزاری از جوانان و بانوان برای پیروزی در انتخابات خیانت است
شمال نیوز : «دکتر عالیه زمانی کیاسری» تصریح کرد:آنهاییکه خود را کاندیدای نسل جوان معرفی می کردند و با شعار جوانگرایی و با رای جوانان به مجلس رفته اند ،اینک گزارش دهند برای حل مشکلات جوانان چه کرده اند؟ ....(ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند. لاریجانی، ولایتی و ناطق در مسیر اصلاح‌طلبی؟(خبر)
شمال نیوز: اين روزها آرايش انتخاباتي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان با نزديك شدن هر چه بيشتر به زمان انتخابات‌هاي مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در اسفندماه سال جاري التهاب بيشتري پيدا مي‌كند و مي‌توان گفت فضاي گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي به سمت انتخاباتي شدن حركت مي‌كند.(ادامه)
سيدحميد كلانتري نگاه نو به تعاون، ضرورت امروز (يادداشت)
سيدحميد كلانتري(ادامه)
عذرخواهي استاندار سابق از مردم
استاندار سابق از مردم فارس عذرخواهي كرد و حالا گزينه‌اي در ساختمان استانداري رياست خواهد كرد كه مطابق آنچه كه وزير كشور گفته است با برنامه‌هاي دولت هماهنگ است.(ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم.... هشدار نماینده بابل به استانداری برای استفاده حداکثری از ظرفیت های بودجه 94
شمال نیوز : تاكيد بر حفظ منابع طبيعي به عنوان سرمايه ملي و حراست از جنگل هاي شهرستان در راستاي فرامين مقام معظم رهبري و انتقاد از كم توجهي مسئولان كشوري و استاني به مديريت پسماند شهرستان و انتظار موكد براي چاره جويي پايدار در تأمين محيط زيست سالم....(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.